Увага! Змінено налаштування щодо відправки СМС за всіма програмами е-рецепта
Через збої у роботі мобільного оператора досі багато українців втратили зв’язок та зокрема не можуть отримати СМС з номером електронного рецепта на препарати за програмами реімбурсації “Доступні ліки”, на наркотичні лікарські засоби, вартість яких відшкодовується за кошти місцевих бюджетів та на ліки за власний кошт пацієнта.
У зв’язку з цим сьогодні будуть внесені тимчасові зміни в ЕСОЗ, які дозволять пацієнту отримувати номер та код е-рецепта навіть за відсутності звʼязку.
Зверніть увагу, що ці зміни діють у межах ВСІХ ПРОГРАМ, за якими призначаються ліки за е-рецептами (тобто як на реімбурсацію, так і на ліки за іншими джерелами фінансування, що доступні в ЕСОЗ).
Для того, щоби пацієнт отримав номер та код е-рецепта, при створенні нових е-рецептів з 20:00 14 грудня 2023 року необхідно:
- обовʼязково роздрукувати пацієнту паперову інформаційну довідку АБО передати її в електронному вигляді (чи повідомити номер та код іншим способом, наприклад, сфотографувати). Інформаційна довідка міститиме і номер рецепта, і код його підтвердження, який необхідно надати працівнику аптеки. Ці зміни – тимчасові заходи, які вжиті на період кризи та стосуються користувачів усіх мобільних операторів.
У разі якщо пацієнту був попередньо виписаний рецепт, проте СМС не надійшла:
- необхідно згенерувати нову інформаційну довідку за рецептом та передати її (АБО інформацію з неї) пацієнту. Зокрема, це можна зробити дистанційно в узгодженому між лікарем та пацієнтом форматі (телефоном, месенджером тощо). В іншому випадку пацієнт може дочекатися СМС щодо створеного до 14.12.2023 е-рецепта після відновлення звʼязку оператором.
Якщо попередньо пацієнту був виписаний е-рецепт, проте все ж СМС успішно надійшла пацієнту:
- не потрібно додаткових кроків, пацієнт має, як і раніше, звернутися до аптеки та предʼявити номер рецепта та код його підтвердження з СМС.
|